Friday, December 28, 2012

aku.orang lama.orang baru.kekok semua

salam dunia.
tahun 2012 kini menghampiri penghujungnya..
beberapa hari lagi kita akan 
menuju ke alam 2013
erm..
aku plak masih disini
dengan perkara baru, perasaan baru
sikap baru
tetapi aku masih lagi 
kaku.

aku masih lagi bersama 
dengan orang lama
tapi dia dengan sikap barunya
alhamdulillah dan tahniah aku ucapkan pada dia
semoga dia kekal dengan sikap dia nie
aku tumpang gembira dengan perubahan
dan juga kejayaan dia...

kepada orang lama
yang banyak membantu aku 
kala aku memerlukan seseorang
dia yang tampil dan aku sangat sayang 
dan hargainya
aku berbangga dengannya
sangat2
malangnya aku rasa aku tidak layak
bersama dia
kerana dia ...aku..jauh bezanya


bersama orang itu
banyak yang aku pelajari
walau dia nampak biasa
dan perkenalan yang singkat
tapi aku rase bertuah dapat 
mengenali dia
aku berharap aku dapat menjadi rakan 
rakan susah senang dia..
nampaknya hanya aku saje yang nak berkawan
semoga dia terus berjaya dan bahagia
dengan insan-insan yang disayanginya...

semoga aku dapat mengharungi hari-hari mendatang
dengan persekitaran yang lebih baik

salam..

No comments:

Post a Comment

Followers

My Viewer Around The World