Friday, January 4, 2013

incident which is an accident

this incident
happened in one night

incident cause an accident:
my face burn cause of hot water
really hot water...
hot and make my left cheek
burn...
make me feel like
the phantom of the opera..
hahaha..
seriously, make me feel more bad

*people around me*

kak naz: ko kna belasah ke??
me:..mane ade la..accident kecik je..kna air panas..
kak naz: betol ke??macam kene tumbuk je..
(haha..seriously mmg bkn bergadoh..aku ade muke cari pasal ke)

mak:knape muke ko kak?
me:kene air panas...sebab tu minta aloe vera
mak:camne ley kene? ko cari gadoh dgn orang?orang cari gado dgn ko?
me: bkn..x cari dan dicari gado...
mak:padan muke ko..
(hahaha..aku lak kene..bkn salah aku...)

firstly, i thought x kronik sgt..
pedih memang perit...sgt2...
lepas tu merah..tu anngap cam biase je
esoknye..ooo..
jd gelap dan mcm parut..
habis muke aku
tu la..
nikmat ditarik...



erm ...so solution for this problem:

i) aloe vera- put it on the burn skin
ii) just bought a cream..for sun burn and scars...not bad..

sekarang nie rase la kulit cam nak menggelupas..salin kulit kot..
ntah  la..harap kulit nie kembali sedia kala...

salam..







No comments:

Post a Comment

Followers

My Viewer Around The World